Baş Kitabımız

Baş Kitabımız

Dostlarımız

Dostlarımız

Kütüphanemiz

Kütüphanemiz

Kitaplarımız

Kitaplarımız

Kimyager - Murat Özkan

Çarşamba, Aralık 07, 2011

Twitter'ın gücü :) Bu kitabı okuduysam eğer twitter ın sayesinde. Kitaptan ve yazardan haberdar olmam twitter aracılığıyla oldu. Murat Bey sağolsun bana kitabını imzalayıp gönderdi. Hesabını takip ederseniz siz de Kimyager'e sahip olabilirsiniz. İşte size linki; http://twitter.com/#!/Kimyager_Roman

Gelelim kitabımıza. Kimyager Mustafa'nın hayatı işten ayrılmasıyla birlikte değişiyor. Sade bir dille yazılmış ama heyecanlı bir kitap. Olayların nereye varacağını merak ediyorsunuz. Bir kere bu kitap beni daha en başından önsözü ile  tavladı :) Böyle samimi yazılan önsözlere bayılıyorum doğrusu. O gazla kalkıp kitap yazasım geldi :)

Genç, çiçeği burnunda yazarlar keşfetmeyi seviyorum. Murat Bey'e tekrar teşekkür ediyorum. Twitter'dan ''Mustafa'nın başı niye dertte? Çok merak ediyorum'' gibi twitler göndererek ''gıcık okur'' profili çizdiğim içinde özür diliyorum. :)

Arka Kapak:
Mustafa yıllarını verdiği işinden istifa etme kararı alır. Bu kararın arkasından daha huzurlu bir yaşam planlayan kimyagerimiz başına gelen olaylar silsilesi nedeniyle oldukça güç anlar yaşar. Gecenin bir yarısı gelen telefon her şeyin başlangıcı olacaktır. Kendini bir anda istihbarat elemanlarının cirit attığı bir dünyada bulan Mustafa bu tehlikeli oyunla baş edebilecek midir?
İnsanlığa hizmet eden büyük proje tamamlandığı zaman, dünyanın tüm dengelerini alt üst edebilecek bir olayın içine sürüklenebileceğini tahmin bile edemezdi. Biri bu çılgınlığın önüne geçmeliydi. Aksi takdirde tedavisi mümkün olmayan yaralar tüm insanlığı tehdit etmekle kalmayacak belki de sonunu hızlandıracaktı.
Kimyager, yalnız bir adamın kendi başına yaptıklarıyla geldiği noktayı ve yapacakları ile geleceğini nasıl şekillendirebileceğini anlatan bir roman. Çevirdiğiniz her sayfada bir sonrakinde neler olacağını düşünmeden edemeyeceksiniz.

0 Kelam Edilmiş...:

Yorum Gönder

Bir katkıya 'HAYIR' demeyiz... :)