Baş Kitabımız

Baş Kitabımız

Dostlarımız

Dostlarımız

Kütüphanemiz

Kütüphanemiz

Kitaplarımız

Kitaplarımız

İsimle Ateş Arasında

Salı, Mayıs 10, 2011


Nazan Bekiroğlu giderek hayranlığımı arttırıyor. Edebiyata olan hakimiyeti su götürmez. Peki bu tarih bilgisi nereden geliyor?
Böyle bir kitabı nasıl ve ne kadar zamanda yazıyor?
Neden şiir gibi yazıp beni utandırıyor?

Yeniçerinin kuruluşunu-yokoluşunu, o zamanda yapılan esame ticaretini, birkaç padişahın, bir kaç yeniçerinin ve garibim Mansur'un ağzından anlatıyor.

Bazı sayfaları anlamadığınızdan, bazı sayfalara ise doyamadığınızdan.
Tekrar tekrar okuyacağınız bir kitap olacak; her seferinde farklı yerlerin altını çizerek...

Alıntı yapmak isterdim ama o kadar çok ki! O kadar çok!
daha önce nazan bekiroğlu okumuşlar bilir ;)

Bu arada benim düştüğüm hata düşmeyin "cam ırmağı taş gemi" isimli Nazan Bekiroğlu kitabını "İsimle ateş arasında" isimli Nazan Bekiroğlu kitabından sonra okuyun. Ben Şimdi tekrar okumak niyetindeyim :D
Nihade'yi daha iyi anlamak açısından...

5 Kelam Edilmiş...:

đerkenαя dedi ki...

Canımın içi kalemine yüreğine sağlık.
Çok severim Nazan Bekiroğlu'nu bende, edep ve edebiyatta üstad olan nadir insanlardandır kendisi.
Okunacaklar listesindeydi, teşekkürler canım.

11 Mayıs 2011 09:55
mavilale dedi ki...

isimle ateş arasında 2 sene önce 7 yıldır yaşadığım şehri terkedip yeni bir yere taşındığım sırada yalnızlığıma iyi gelen kitap yazarın ilk roman denemesi diye biliyorum yanlış değilse harika bir kitaptır
hep düşünmüşümdür aşk nur un babası olmaktan vazgeçmek için yeterli bir sebeb midir?

14 Mayıs 2011 02:06
♥pemb€sinti♥ dedi ki...

tşkler cnm

17 Mayıs 2011 16:02
Syhn dedi ki...

Derkenar
listede üst sıralara çıkmayı hak ediyor;)

MaviLale
ilk değil sanırım ama ola da bilir :=)
"sabah oldu nur yoktu" :(
bence değmezdi...

Pembesinti
aman efendim ne demek :)

17 Mayıs 2011 20:14
Berra Bayka dedi ki...

benim de önümüzde ki günlerde okumaya başlayacağım bir kitap ..kendisine bende hayranım..bu yazıyı okuyunca daha da heyecanlandım okumak için :) tşkler seyhan

3 Haziran 2011 17:02

Yorum Gönder

Bir katkıya 'HAYIR' demeyiz... :)