Baş Kitabımız

Baş Kitabımız

Dostlarımız

Dostlarımız

Kütüphanemiz

Kütüphanemiz

Kitaplarımız

Kitaplarımız

Ye Dua Et Sev

Pazartesi, Mayıs 02, 2011

Elizabeth Gilbert'in birçok ülkede çok satanlar listesine giren kitabını yaklaşık bir haftada geceleri annem beni ders çalışıyor zannederken gözlerim pörtleyene dek okudum ve bitirdim. Çünkü ben kitabın uzun süre elde gezdirilmesi, nerde kaldığının unutulması, ara verilmesi ve kitaba eziyet edilmesinden hoşlanan bir insan değilim. :r

Kitap hakkında birçok yorum var. Sırf çok satanlar listesinde diye alıp okuyanlar yada okumayanlar, yazarı eleştirenler, beklentilerini maksimum tutan ve hata kabul etmeyen okuyucular... Onlardan değilim, ismi özel gelmişti ilk duyduğumda, çok araştırmadan aldım kitabı, yenice de okuyabildim. Beğendim arkadaş, herkese de tavsiye ederim, kimse mükemmel yazmaz yada ona göre mükemmel olan şey sana, bana mükemmel gelmeyebilir, görüş farkı :) Güzel bir tat bıraktı bende.

Kalp ağrısı çeken gezgin bir kadının hikayesini okuyacaksınız, zaman zaman güldürecek, düşündürecek, hüzünlendirecek ve onun kendine sorduğu soruları sizde kendinize sorup cevaplar arayacaksınız. Hikaye o kadar gerçek ki bir anda içinde buluyorsunuz kendinizi :) Kitabın birkaç cümlesinde argo kelimeler var, ama görmezden gelinebilir diye düşünüyorum. :) Filmi de var kitabın, ben okumadan önce fragmanını bile izlemedim, sevmem okumadan önce çok bilgi almayı. En yakın zamanda filmini de izleyeceğim, fragmanını izledim güzel :)

"Ne olmuş? Birine aşık olmuşsan ne olmuş? Ne olduğunu görmüyor musun? O adam senin kalbine, ulaşabileceğini sandığından da derin bir yere dokunmuş. Demek istediğim, Sen yanmışsın, çocuk. Ama hissetmiş olduğun bu sevgi yalnızca bir başlangıç. O sadece sınırlı, değersiz, ölümlü sevgi. Bundan ne kadar daha derin sevebildiğini görene kadar bekle..."

"Attraversiamo..." (Hadi karşıya geçelim)

6 Kelam Edilmiş...:

Unknown dedi ki...

bu kitap benim hiç ilgimi çekmemişti nedense..ama aylarca çok satanlarda gördüm.bende mi bir tuaflık var diye çok düşündüm..

6 Haziran 2011 09:00
đerkenαя dedi ki...

:)Tuhaflık değil elbette, çünkü her insanın ruh hali, arayışı farklı. Bazı kitlelerin beğendiği kitabı herkes beğenmeli diye bir kaide yok, ama ben sevdim açıkçası :)

6 Haziran 2011 11:01
aymuca:) dedi ki...

İsmini çok duydum fakat bir türlü ukumak nasip olmadı en kısa zamanda almalıyım paylaşımlarıma çok hoş devamını dilerim.bende beklerim sevgiler aymuca

12 Haziran 2011 09:31
đerkenαя dedi ki...

Okunası bir kitap olduğunu düşünüyorum :)
Sevgiler

14 Haziran 2011 11:24
Doctor Blue Balloon dedi ki...

kitabı okumadan filmini izlemekle çok büyük hata ettim.. :P Ol sebepten kitabına gönlüm hiç kaymıyor..

23 Ağustos 2011 23:21
đerkenαя dedi ki...

Bencede hata olmuş, ama zararın neresinden dönülse kardır diyerek kitabı da okumanızı öneririm.. :)

2 Eylül 2011 10:54

Yorum Gönder

Bir katkıya 'HAYIR' demeyiz... :)