Baş Kitabımız

Baş Kitabımız

Dostlarımız

Dostlarımız

Kütüphanemiz

Kütüphanemiz

Kitaplarımız

Kitaplarımız

Fisilti - Becca Fitzpatrick

Çarşamba, Nisan 27, 2011

Bir daha seri kitap okumayacagim demistim!..Sozumu yuttum:).Nasil mi? Her sey ameliyat oldugum zaman basladi.Sevgilim ziyarete gelirken "anneme cicek!!!!", bana da Fisilti`yi almisti.O zamana kadar Fisilti`nin tanitimlarini okyup, burun kiviriyordum.Twilight ve Aclik Oyunlari`ndan sonra bir daha seri okumayi dusunmuyordum.Ejderha Dovmeli Kiz`i ayri tuttugum dikkatli gozlerden kacmadi biliyorum:).Nitekim kitapligimda bekletiyordum.Okuyayimda kurtulayim dedim ve basladim.Kararliydim..Devam kitaplarini asla! okumayacaktim.Ama tabii ki okuyacagim hahahaaa:) Hem bu vampirli falan degil ki..Melekli :)..

Alacakaranlik`in meleklisini dusunun neredeyse aynisi.Ama bu durum kitabi heyecan icerisinde okumama engel olamadi.Ne yapayim icimdeki olmeyen ergen bu kitaplari seviyor:) Patch ahh Patch :)

Pegasus`un basim ve imla hatalari bu kitapda da var ne yazik ki.Alistik artik zaten.

Ben artik Hush Hush serisinin bir okuruyum :)..Hangimiz yakisikli, serseri gorunuslu koruyucu bir melege sahip olmak istemez ki?



Arka Kapak:
"Okuyucuyu sarsan tüyler ürpertici bir roman... Nora'nın kötü çocuk Patch'le fırtınalı aşkı okurları kendilerinden geçirecek."
-Publishers Weekly-

"Vampirlerden ve kurt adamlardan sıkılan gerilim ve aşk romanı hayranları Hush Hush serisini hemen benimseyecekler."
-Booklist-

"Sıra dışı bir aşk hikâyesi. Okurlar Fısıltı'yı baştan sona yürekleri ağızlarında okuyacak."
-Falcata Times-

Kovulmuş bir meleğe âşık olmak...

"Bütün sınıf arkadaşlarımın isimlerini biliyordum... Biri hariç. Yeni öğrenci... Arkamdaki sırada, serinkanlı siyah gözleri karşıya sabitlenmiş bir hâlde kaykılmış oturuyordu...

Siyah gözleri beni âdeta delip geçiyordu. Dudaklarının kenarları yukarı doğru kıvrıldı. Kalbim bir an tekler gibi oldu ve o bir anlık duraksamada, kasvetli bir karanlık duygusunun bir gölge gibi üzerime örtüldüğünü hissettim. Bu duygunun kaybolması sadece bir an sürdü, ama ben hâlâ ona bakıyordum. Gülümsemesi dostça değildi, bela kelimesini heceleyen bir gülümsemeydi. Ve vaat doluydu."

9 Kelam Edilmiş...:

đerkenαя dedi ki...

Yazara takıldığım çoktur ama yeni farkettim hiç seri kitap okumamışım :)
Çok merak ettim bu seriyi de, alacakaranlığın filmini izledim, kitaplarını okumadım, ama bu gerçekten çok ilgi çekici, bakmak lazım.
Teşekkürler, kalemine sağlık :)

27 Nisan 2011 11:12
Adsız dedi ki...

Nedense seri kitaplara karsi koyamiyorum:) bence okumalisin:) oku ve unut tam cerez kitap..

27 Nisan 2011 11:19
Unknown dedi ki...

seri kitap mağduru olarak görüyorum bende kendimi senin gibi açlık oyunlarından sonra bir daha seri kitap almayacağım dedim. şimdilik istikrarlı bir gidişatım var ama bakalım,

30 Nisan 2011 19:32
Adsız dedi ki...

arkadaşlar romandaki erkek sevglisine hangi isimle hitap ediyor lütfen cevap verin!!

23 Mayıs 2013 19:36
Adsız dedi ki...

melek diye

7 Eylül 2013 14:50
Adsız dedi ki...

güzel bi kitaba benziyor okuyacağım.ama doğruyu söylemek gerekirse kitabın kapağı dikkat çekici olmuş almayanı pişman eder :)

16 Ekim 2013 11:51
Adsız dedi ki...

Bu kitabı daha dün okudum, gerçekten berbat ötesi değildi. Çok güzeldi hatta, sanki içinde yaşıyorsunuz hepinize önermiyorum. Bazılarınız okusun ama yine de.
Teşekkürler.
Buradan sevgilerimi sunuyor ve hepinizi öpüyorum.

5 Ağustos 2014 10:25
Adsız dedi ki...

Bence daha da iyi olabilirdi.Ortalarına doğru bırakmayı düşündüm ama bir kaç sayfa daha okuyayım belki ilgilimi çeker dedim ve okumaya devam ettim.Başlarını o kadar ağır anlatmış ki sıkıldım bir ara.Melek olduğunu bana kalırsa geç öğrendi.Son sahneler ise hızlı bir anlatımdaydı.

11 Temmuz 2015 18:13
Unknown dedi ki...

Yani çok Yeni olanlar için güzel bir kitap ama bence çok fazla eksiği var herşey oldu bittiye gelmiş son kitapta scottı olmesı çok saçmaydı ilk kitapta biraz umut vaadetmişti ama çok acemi işi olmu ve alacakaranlık serisiyle benzerliklerde gözden kaçmıyor yani boş vakti olan okusun ama vaktim yok illede kitap okuyucam derseniz ölümcül oyuncaklar serisini deneyin

10 Aralık 2017 08:41

Yorum Gönder

Bir katkıya 'HAYIR' demeyiz... :)