Baş Kitabımız

Baş Kitabımız

Dostlarımız

Dostlarımız

Kütüphanemiz

Kütüphanemiz

Kitaplarımız

Kitaplarımız

Alışverişkolik Ve Bebeği

Cumartesi, Nisan 16, 2011


Şöyle rahat okuyabileceğim bir kitap okuma havamdaydım.
Hımm.. hemde cep boy! Bayılırım...

Kitabın seri olmasından korkuyorum. Ama öyle olsa arkadaşım, bunu al çok hoş, diye bana vermezdi.
Sonra okuyorum.
Ve evet, bir serinin bilmem kaçıncı kitabıymış:)

Neyseki seri okumakta çok seçiciyim öyle her seriye atlamam bu kitabı okumuş olmam Becky'yi daha yakından tanımaya çabalayacağım anlamına gelmiyor.
Alışverişi yapan ben değilsem hep sıkıcı gelmiştir zaten :)

Kitabın konusuna değinmeme gerek var mı?
İsmi her şeyi özetlemiyor mu?
Becky bir alışverişkolik ve bebek bekliyor.
Başlarda alışverişi o kadar abartıyor ki sinir oluyorum.
Neyseki 200. sayfadan sonra olaylar giriyor ve kitap ancak o zaman sarıyor.

Kitabı bitirdikten sonra gün içinde "Becky şimdi neler yapıyor" diye kitabı elime alma ihtiyacı hissettim. Kitap bitmemişte devam edecekmişcesine.

Yazın okumak için eğlenceli rahat okunan kitaplar arıyorsanız alışverişkolik serisi iyi gidebilir.
Ben 'sanırım' sondan başladığım için seriye devam etmiyeceğim -başa almayacağım demem daha doğru olur sanırım ama yapılan yorumlar serinin diğer kitaplarının daha iyi olduğu yönünde.

Kitap kapağını sevdiğimi ayrıca belirtmek isterim :)

0 Kelam Edilmiş...:

Yorum Gönder

Bir katkıya 'HAYIR' demeyiz... :)