Baş Kitabımız

Baş Kitabımız

Dostlarımız

Dostlarımız

Kütüphanemiz

Kütüphanemiz

Kitaplarımız

Kitaplarımız

Aşk Ve Gurur Ve Zombiler

Cuma, Nisan 22, 2011

Bu kitabı ilk gördüğüm de dehşete düştüğümü hatırlıyorum.
Şaka mıydı bu?!
Benim en sevdiğim Jane Austen kitabının yeni versiyonuna, hem de zombiler katılarak geliştirilmesine ihtiyaç mı vardı?

Asla asla asla okumayacaktım bu kitabı!!

Sen misin asla diyen?
Sonra bir yerde bahsedildi, merak ediyor ama konduramıyordum.
Sonunda kaçınılmaz olanı ertelememe kararı aldım.

Kendime şaşırıyordum:
Bu kadar önyargılı olduğum bir kitabı nasıl okumak için elime alırdım?
Kapağı kaldırıp ilk cümleyi okuduğumda pişmanlığım daha da arttı: Bunu okumakla geçireceğim zamanı orjinalini okuyarak harcamalıydım...

Bütün bunları düşünen ben miydim?
Kitabı yarılaşmıştım bile!

Elimden bırakamadan, satır atlamadan okuduğum bir kitap oldu.
Öyle ki, gece gözlerimin yanmasına sebebiyet verdi.

Kitap 300 sayfa ama yazılar oldukça küçük. Akşam okumayı biraz güçleştiriyor. Her cep boy okumadan sonra normal boyu yadırgadığım gibi bunu da yadırgadım, ancak çabuk unuttum.

Kitabın konusu... neredeyse unutuyordum.
Elizabeth'le Mr.Darcy'nin destansı öykülerine, sanki bir onlar eksikmiş gibi dahil olan zombiler.

"Aşk ve Gurur" kitabına espri getiren zombilere, "Aşk ve Gurur" da asaleti getirmiş!
böyle bir muzurluk kimin aklına gelirdi?
Seth Grahame-Smith'in aklına gelmiş.

Bu kitabın bir yararıda, okuyan herkesin orjinalini merak edecek olmasıdır.
Great job Seth! ;)

0 Kelam Edilmiş...:

Yorum Gönder

Bir katkıya 'HAYIR' demeyiz... :)