Baş Kitabımız

Baş Kitabımız

Dostlarımız

Dostlarımız

Kütüphanemiz

Kütüphanemiz

Kitaplarımız

Kitaplarımız

Nietzsche Ve Babaannem

Cuma, Nisan 08, 2011


Kitabın ismi almam için yeterli bir nedendi.
Üstelik kapağı da hoştu.

Mustafa Ulusoy'la tanışmaya ilk kitabından başlamak ayrıyetten güzel. Böylece yazarın yazım sırasını takip edebilirim :)

Deneme türünde olan bu kitapta bir çok farklı anlatım var.
Kah bir olayı üç farklı bakış açısıyla anlatmış, kah konuşmuş bizimle...
Her seferinde gözümüze iyi tarafları sokmuş -pollyannalık sanmayın ama-, kulluğumuzu hatırlatmış..
Mustafa Ulusoy iyiki bu kitabı yazmış. Ben iyiki okumuşum.
Benim için Irvin D. Yalom'a alternatif olabilir, hatta onun önüne geçebilir.
Daha çok kitabını okuyarak size karşılaştırma tezimi sunabilirim :)

Son olarak; kitabın bitmesi artık okumayacaksınız anlamına gelmiyor, ben hala rastgele bir sayfa açıp okuyarak konuları canlı tutmaya çalışıyorum.

2 Kelam Edilmiş...:

GüLüm'Se dedi ki...

Tesekkürler.. Ismi benide etkiledi dogrusu.. :)

9 Nisan 2011 20:05
Syhn dedi ki...

Gülüm'se
ismi gibi kitaptan da etkileneceğini umarım.

16 Nisan 2011 16:49

Yorum Gönder

Bir katkıya 'HAYIR' demeyiz... :)