Baş Kitabımız

Baş Kitabımız

Dostlarımız

Dostlarımız

Kütüphanemiz

Kütüphanemiz

Kitaplarımız

Kitaplarımız

Bir Maniniz Yoksa Annemler Size Gelecek

Perşembe, Eylül 01, 2011



Çok sevildiğinden, çok tavsiye edildiğinden, çok hevesle okumaya başlamıştım.
Heves kursağımda kaldı ama ben inatla okumaya devam ettim.
Ama bir yere kadar! Kitabı yarılasam da, tamamlayamadım.
Bundan ötürü gurur duymuyorum elbette ama, arka kapak şekerliğini tadamadım ben kitabı okurken ya..
Beklentimde yüksekti belki.

70'li yıllarda çocuk olmayı anlatmış kitabında Ayfer Tunç.
Ama anı kitabı değil.
Oyunları anlatmış mesela, ansiklopedik bilgi verir gibi.
Oyunların çoğunu biliyordum, bilmeseydim anlattıklarından bir şey anlamazdım diye düşünüyordum okurken. Hakikaten bilmediklerimden birşey anlamadım :)

Sıradan buldum ben, anlatımda bir tatlılık göremedim açıkçası.
Belki de annem zaten olabilecek en güzel şekilde anlattığındandır.

1 Kelam Edilmiş...:

pınarpare dedi ki...

bende annesinden 70 lerin tüm güzelliklerini en güzel şekilde dinleyenlerdenim...ne mutlu...hatta kitabı görünce hemen o hislerle almıştım,hem ben okurum hem de O na nostalji olur diye.evet anı gibi olsa anlatılanlar daha hoş olurmuş ama ben yinede sevdim.hatta hala keşke o zamanların çocuğu olsaydfım diyorum.herşeyin olmadığı ama az şeylerin tadı olduğu zamanda...

20 Ekim 2011 18:21

Yorum Gönder

Bir katkıya 'HAYIR' demeyiz... :)