Baş Kitabımız

Baş Kitabımız

Dostlarımız

Dostlarımız

Kütüphanemiz

Kütüphanemiz

Kitaplarımız

Kitaplarımız

Coco Chanel Efsanesi Ve Hayatı

Salı, Haziran 18, 2013


Öncelikle belirtmem gereken şey ise bu kitabı sadece meraklılarının okuması gerektiği.
Belgesel tadında, Gabrielle Chanel'e dair istemediğiniz kadar bilgiyi öğrenebileceğiniz bir kitap.

Fotoğraflar da cabası!

O Fotoğraflara baktıkça ne kadar kendime benzettim bilemezsiniz. Güzel bir kadın olmadığı için gönül rahatlığıyla yazabiliyorum. Övmüyorum kendimi bu sefer yani :)
Maskülen bir tavrı var. Erkek çocuğu gibi.
Erkek gibi yakıştırmasını kendim için de çok kullanırım. Büyük ihtimal erkek doğacakmışım ama Allah anneme acımış..

Bir sigaram eksik benim! Onunsa her fotoğrafta bir sigara. Nasıl bu kadar uzun yaşamış hayret?!

Dediğim gibi sadece gerçek meraklılarına tavsiye edebileceğim bir kitap..

0 Kelam Edilmiş...:

Yorum Gönder

Bir katkıya 'HAYIR' demeyiz... :)