Baş Kitabımız

Baş Kitabımız

Dostlarımız

Dostlarımız

Kütüphanemiz

Kütüphanemiz

Kitaplarımız

Kitaplarımız

Maya- Leyla İpekçi

Pazartesi, Haziran 17, 2013


Kahramanı çocuk olan hikayelere hiç dayanamıyorum. Bunu artık iyice anladım.
144 sayfa olan bu kitap mayanın kendi ağzından anlatılıyor.
Neden sorunlu bir çocuk olduğu çocuk masumluğuyla gözler önüne serilirken içiniz burkuluyor.
Artık düzeldi dediğiniz yerde hüznün asıl şimdi başladığını anlıyorsunuz

144 sayfaya çok şey sığdırmış Leyla İpekçi.
Elimden bırakmadan bir oturuşta bitirdim ben.

Bu ara kitap okuyamayanlara özellikle tavsiye ederim, hem akıcı, hem kısa.
Hem de 'bir kitap' bitirmiş olacaksınız ve vicdanınız biraz rahatlayacak.

Biliyorum ben sizi ;)

1 Kelam Edilmiş...:

BERSHKA ( B.B.A ) dedi ki...

Ygs ye hazirlaniyorum ve ".....kitap bitirmis olmak " ...
..... Yerine ne kadar yuksek rakam gelebilse o kadar iyi benim icin :) 3 kitap bitirdim ve 3 kitabida ayni anda okumaktayim :)
Sinumuz hayrola :)

10 Ağustos 2013 03:53

Yorum Gönder

Bir katkıya 'HAYIR' demeyiz... :)