Baş Kitabımız

Baş Kitabımız

Dostlarımız

Dostlarımız

Kütüphanemiz

Kütüphanemiz

Kitaplarımız

Kitaplarımız

Şeytan Ve Şair

Pazartesi, Haziran 24, 2013

Paris'te insanların, metroda bir durak için bile kitaplarını açıp okuduklarını öğrendiğimden beri, kitaplarımı yanıma alıyor ve oturabilirsem vesaitlerde, kısa mesafe demeden, midem bulanana kadar okuyorum.
Maalesef yollarda bir şey okuyamayan gruptayım.
Oysa zamanımızın çoğu yollarda geçmiyor mu?
Zamanla aşıldığını duydum. İnatla okumaya devam ediyorum.


Bu kitap 600 sayfa. Benimle gittiğim her yere geldi.
Ay şu bölüm bitmeden varmam inşallah, bile dedirtti.
Bu kitaptan bir tane de hediye etmiştim. Şimdi size, Seyhan'ın düzenlediği çekilişe neden katılmadım, dedirtecek  yorumum geliyor :)

Kitabın konusu ve hikayesi çok ilginç. Meşhur Shakespeare'in aslında eğitimsiz bir eser hırsızı olduğunu, Marlowe'un eserleri sayesinde ün ve paraya kavuştuğunu belgelerle anlatan bir roman. Kitapta bahsi geçen tüm belgelerin gerçekte var olması ve bu kitabın ingilizce yazılmasına rağmen ingilizce yayımlanmaması, İngiltere ve Amerika'daki yayınevlerinin temkinli davranması insanı ciddi ciddi düşündürüyor.
Tıpkı kitapta anlatıldığı gibi.

Öncesinde şu kitabı okumanızın büyük yararı olacağı kanaatindeyim. Sonra ise zaten bir çok kitaba merak salacak, araştırmak isteyeceksiniz.
Güzel bir kitap sizde başka başka kitapları okuma isteği oluşturur.

Bu arada, ben normalde kitapla verilen ayraçları ayırmam ancak, Arkadya Yayınlarının ayraçları püsküllü ^_^

Burada yeni bir kitap çekilişimiz var!

0 Kelam Edilmiş...:

Yorum Gönder

Bir katkıya 'HAYIR' demeyiz... :)