Baş Kitabımız

Baş Kitabımız

Dostlarımız

Dostlarımız

Kütüphanemiz

Kütüphanemiz

Kitaplarımız

Kitaplarımız

Sultanı Öldürmek

Cumartesi, Haziran 15, 2013


Ahmet Ümit'in kitapların için ben,
sağ gösteriyor-sol gösteriyor ve kafa atıyor, diyorum.

Yine koşturuyor düşündürüyor sizi ve sürpriz sonla, vayy, dedirtiyor.

"Sultanı Öldürmek"teki anlatıcı tarihçi Müştak  Serhazin'i,  Kukla kitabındaki gazeteci Adnan'a benzettim ben.
Onun gibi iç hesaplaşmaları bitmeyen bir karakter. Sonra Ahmet Ümit twitter hesabında bundan bahsetti.
Sadece bana öyle gelmemiş yani.

Ve gelecek kitapta anlatıcının Başkomiser Nevzat olacağının sinyallerini verdi ki, bu benim için çok sevindirici bir haber;)

Kitap hakkında çok yorum okumuşsunuzdur hatta belki kitabı okumuşsunuzdur :)
Okumayanlara tavsiyem okumaları yönünde olacaktır.

3 Kelam Edilmiş...:

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

müştak ile adnan benzerliği bana da çok ilginç gelmişti ve blogumda paylaşmıştım.. sadece iç çatışmalar değil ayrıldıkları kadınlara hala devam eden aşkları ve pasif kişilikleri de çok benziyor. ama kuklayı daha çok beğendiğimi söylemek istiyorum..

http://kitaplarimolmadanasla.blogspot.com/2012/05/ahmet-umit-kukla-2.html

http://kitaplarimolmadanasla.blogspot.com/2013/03/ahmet-umit-sultani-oldurmek.html

bloguma da beklerim...

15 Haziran 2013 23:19
Syhn dedi ki...

Ahmet ümit de twitter da müştak ile adnan benziyor demişti biliyor musun?
ama kukladan daha güzeldi bence sultanı öldürmek ;)

19 Haziran 2013 00:06
BERSHKA ( B.B.A ) dedi ki...

Tarih kitaplarinda sikildigi farkettim
Kitabin surukleyici oldugunu soyleyebilir misiniz ?

10 Ağustos 2013 03:41

Yorum Gönder

Bir katkıya 'HAYIR' demeyiz... :)