Baş Kitabımız

Baş Kitabımız

Dostlarımız

Dostlarımız

Kütüphanemiz

Kütüphanemiz

Kitaplarımız

Kitaplarımız

Dualar Kalıcıdır / Tuna Kiremitçi

Pazar, Şubat 27, 2011


"Kulağıma yalan kaçmış" diyerek anmıştı sevgili İclal Aydın Tuna Kiremitçi ile olan birlikteliği sona erdiğinde.Çok ince ve zarif bi dokundurmaydı bu,yazar ayrıcalığı işte :) Tuna yazık mı etti ne demiştim o zamanlar.Ama bu kitabı okuduktan sonra gerçekten Onun da aynı incelikte ve duyarlılıkta olduğuna şahit oldum.Bazı yazarların çalışmalarında rastladığım gereksiz argo/küfür kullanımı v.b. seviyesiz talihsizlikten eser yoktu kitap boyunca.Anlatımındaki sadelik gerçekten ilgi çekici.İlk okuduğum kitabıydı bu Tuna Kiremitçi nin.Diğerlerini de merak ettim doğrusu...
2. dünya savaşına şahit olmuş yaşlı bir kadının genç bir üniversite öğrencisi kızla olan sohpetlerinden oluşur kitap.Klasik bi taslak gibi görünse de demin bahsettiğim sadelik akıcılık kazandırmış kitaba.Son sayfalarda göz yaşlarıma hakim olamadığımı belirtmeliyim utana sıkıla :)Keyifle okuyacağınız ; okuduktan sonra olaylara ve yaşananlara tüm pencerelerden bakabilme yetisi kazanmak isteyeceğiniz bir kitap...Benim hissettiğim bunlar oldu nacizane...
Güzel bi pazardan keyifli selamlar sevgili dostlar :)

2 Kelam Edilmiş...:

Adsız dedi ki...

al beni oku ,dedirtiyor ...
çok güzel ,samimi bie dille anlatmışsınız :)
teşekkürler :)

27 Şubat 2011 17:59
Tazekahve dedi ki...

Habinos,

teşekkür ederim gerçekten hoş bi kitap tavsiye ederim,sevgiler :)

27 Şubat 2011 22:53

Yorum Gönder

Bir katkıya 'HAYIR' demeyiz... :)