Baş Kitabımız

Baş Kitabımız

Dostlarımız

Dostlarımız

Kütüphanemiz

Kütüphanemiz

Kitaplarımız

Kitaplarımız

Yusuf İle Züleyha

Salı, Şubat 22, 2011


Bir arkadaşımın " yazım dilleriniz çok benziyor" demesi üzerine okumak istedim Nazan Bekiroğlu nu. Önce dikkate almadığım bu görüş O nu okuduktan sonra önemli bir iltifat olarak kalbime heyecan verdi.Çünkü her satırı bi sonrası için gizem ve heyecan uyandıran Nazan Bekiroğlu çok önemli bir kalemmiş meğer. Okuyucuların teveccühü de bu yönde aşikar :) Bakınız 21. baskıdan söz edilmiş.

İşte bu harika kitaptan bi alıntı :

Sözün yaratılışı Züleyha ' nın yaratılışından evveldi.Adem ki O na bütün isimler öğretildi.Yusuf un kaderi Züleyha ya tecelli.Zindan,kuyu,zindan...Önce çile arkadan ihsan.Züleyha vazeçti mi maşukundan ?



Şiddetle tavsiye edilir.Geceleri tok karnına aç ruha uygun dozajda please :)

Kalbimdesiniz dostlar :)

6 Kelam Edilmiş...:

Hanım Baykuş dedi ki...

başucu kitabım :( aşkım o benim. sıkıldıkça açar açar okurum. özellikle züleyhanın duası kısmını :) sayfa 138 miydi neydi. gerçekten ruha işleyen bir kitap."ne mutlu kalbine düşene ve ne mutlu kalbine sen düşene"

22 Şubat 2011 20:47
Lâm-ı Tarif dedi ki...

Gerçekten kelimelerin ustaca işlendiği mükemmel bir eser. Her anlamda doyurucu bir tat veriyor. İnsan, bu kitaptan sonra her kitaptan böyle olmasını bekleyebilir, ancak hayal kırıklığı yaşanabilir. Okunduktan sonra, kitaplardan beklentileri bir seviye artırıyor. Kaçırılmamalı...

23 Şubat 2011 07:50
Tazekahve dedi ki...

Zevkle okudum ve paylaştım ben de.Sırada la sonsuzluk hecesi var.Yorumlar için teşekkürler arkadaşlar,muhabbetle.

23 Şubat 2011 18:12
mavilale dedi ki...

züleyhanın gelecek kuşaklara seslenişi sanırım bölümün başlığı buydu kitapçıda elime aldığımda karşıma çıkan bölümü utanmasam orda bir tabureye oturup bitene kadar bırakmayacaktım. ama şöyle bir ilginçliği var bu kitabın insan hem elinden bırakmak istemiyor hemde damağında bıraktığı o lezzet uzun sürsün diye bitmesinide istemiyor inadınada incecik bir kitap ama bende ara ara açıp okuyanlardanım
dip not: mor mürekkep adlı denemelerin olduğu kitapta annelik üzerine yazdıklarını mutlaka okumalısınız

14 Mayıs 2011 02:12
Adsız dedi ki...

Güzeldi gerçekten şiir tadında bir kitap.. nazan Bekiroğlu farkı buna derler gerçekten. .

20 Nisan 2014 21:55
Unknown dedi ki...

Konu hepimizin bildiği H.z Yusuf ile Züleyhananın hikayesi Anlatım muhteşem bir söz sanatı. Kurdu, kuşu, kuyuyu dile getirmekle kalmayıp her bir kelimesiyle bizi buralardan alıp taa o olayların yanıbaşına götürdü. H.z Yusufun imanı, iffeti ve Rabbine olan teslimiyetini gördükçe kalbim huzurla genişledi. H.z Züleyhanın olmayacak şeylerin olmasını istemesi Rabbinden ve Rabbim deyip susması ağlattı için için. Bir Kur'an kıssasını bu kadar güzel anlatan nasıl biridir ne yer ne içer, kalbi gönlü aklı nasıl bir aşkla dolu diye merak ettim. Saygıyla Selamlıyorum. Emeğine sağlık iyiki yazmışsın iyiki okudum. #Nazanbekiroğlu

7 Şubat 2021 21:03

Yorum Gönder

Bir katkıya 'HAYIR' demeyiz... :)