Baş Kitabımız

Baş Kitabımız

Dostlarımız

Dostlarımız

Kütüphanemiz

Kütüphanemiz

Kitaplarımız

Kitaplarımız

Kağıt Kesikleri

Pazartesi, Kasım 28, 2011

Farklı acıların, edebi bir dille aktarılışı var bu kitapta. Ben düşündüğüm yada yaşadığım şeyleri yazmayı seviyorum ama bir başkasının kaleminden okumayı da çok seviyorum, Kağıt Kesikleri benim için biraz öyle oldu, bazı bölümler yüreğimden geçenlerle aynıydı...


Belki de bire bir yaşadığınız acılara farklı bir pencereden bakmak istiyorsanız, okuyun derim...


*Bazı ilişkilerde, bazı durumlarda, konuşmak kişiyi ya da meseleyi ucuzlatmaktan başka bir işe yaramaz olur. Öyle zamanlarda, ucuzlatıp ucuzlaşmaktan kaçınmak için de susar insan.

Bu tür büyük ve incelikli susuşların hiç kolay olmadığı açık. Ama ne kadar önemli olduğu da ortada...

Susmak en büyük yanıttır bazen. Biliyorum işte... Ben konuştukça konuşanlardan, ben sustukça solanlardan...

*Acının cahili kalmak ne güzel olurdu...

1 Kelam Edilmiş...:

Adsız dedi ki...

bende severim iclal aydının yazılarını...dili de,kalbe dokundurduğu cümleleri de güzeldir..

3 Aralık 2011 15:47

Yorum Gönder

Bir katkıya 'HAYIR' demeyiz... :)