Baş Kitabımız

Baş Kitabımız

Dostlarımız

Dostlarımız

Kütüphanemiz

Kütüphanemiz

Kitaplarımız

Kitaplarımız

Lütfen Anneme İyi Bak - Kyung-sook Shin

Çarşamba, Kasım 30, 2011

İlk defa böyle bir şey yapıyorum ama başka çarem yok. Tek bir cümle yazacağım.






Okumanız lazım!

3 Kelam Edilmiş...:

Limonsuz Diet Cola dedi ki...

bu kitabı iki ay önce alıp okumuştum, dediğine katılıyorum okunması gerek:)

30 Kasım 2011 17:47
çalıkuşu dedi ki...

gerçekten merak ettim, çok güzel demek ki böyle dediğine göre.

30 Kasım 2011 20:09
bırtutamkekik dedi ki...

merhabalar:)
ne hoş ne cici bir sayfanız var:)
okumayı seven biri olarak,paylaşımlarınız öyle anlamli ki benim için...
bayıldım paylaşımlarınıza..
seve seve izleyiciniz oldum hemen...
bende sizi bekliyorum sayfama...
kucak dolusu sevgilerimle...
:)

19 Aralık 2011 00:15

Yorum Gönder

Bir katkıya 'HAYIR' demeyiz... :)